Servis printera i računala

Tvrtka Alfabet nudi komplet uslugu obnove toner kazeta, prodaje pisača te servisa i održavanja

Našim korisnicima koji koriste Alfabet obnovljene toner kazete pružamo povoljnije uvjete održavanja i servisiranja pisača. S obzirom na tehnologiju ispisa tintnih i laser uređaja, neophodno je održavanje samih uređaja ili čišćenje pisača radi kvalitetnijeg budućeg ispisa a i produženja vijeka trajanja samog uređaja. Samo održavanje je u startu povoljnije od servisa gdje je potrebna i izmjena dotrajalih dijelova ili strujnih oštećenja. Našom uslugom servisa htjeli smo u potpunosti zaokružiti sve potrebe i riješiti poteškoće koje se javljaju pri svakodnevnom ispisu i tiskanju dokumenata kod korisnika.Velikim izborom rezervnih dijelova jamčimo kvalitetan servis printera uz jamstvo na napravljen popravak. Iz naše ponude servisa nudimo:

– Servis HP printera
– Servis Lexmark printera
– Servis Epson printera
– Servis Canon printera
– Servis Oki printera
– Servis Samsung printera
– Servis Konica Minolta printera.
– Servic Ricoh/ Nashuatec printera
– Servis i popravak kopirnih uređaja
– Servis računala
– Servis laptopa
– Servis i popravak LCD monitora
– Instalacija software-a
– Prebacivanje i backup podataka sa hard diskova
– Umrežavanje računala i printera te nadogradnja postojećih sustava

Servis laptopa ili prijenosnih računala

– instalacija/reinstlacija operativnog sustava
– čišćenja virusa, spyware-a, malware-a i antivirusna zaštita
– čišćenje od prašine i prljavštine, zamjena termalne paste
– reparacija matičnih ploča, grafičkih kartica (VGA) na BGA nivou
– reparacija tekućinom zalivenih matičnih ploča
– reparacija nesipravnih grafika (VGA) i grafičkih memorija (VRAM)
– reparacija matičnih ploča bez napajanja
– zamjena matične ploče
– zamjena procesora
– zamjena DC konektora napajanja , USB konektora
– zamjena – popravak RAM memorije i tvrdih diskova – HARD      DISC  (SATA, SSD)
– zamjena i popravak LED ekrana, panela
– zamjena LCD ekrana
– zamjena stakla na iMAC, MacBook Pro računalima
– zamjena tipkovnice
– zamjena i popravak kučišta

servis-printera.com

Preuzimanje uređaja na servis

Odlučite li se za servis uređaja , po vašem pozivu isti dan preuzimamo vaš uređaj ako se ne radi o banalnom kvaru kojeg možemo otkloniti kod vas i odvozimo ga na servis. Vrijeme otklona kvara prosječno traje maksimalno do 4 dana uz napomenu da kompleksniji popravci i naručivanje dijelova za uređaje može trajati i do 10 dana. Smatramo da time i dalje nudimo brzi servis uz povoljne cijene. Zbog smanjenja troškova za korisnika pokušavamo, tamo gdje se to može, ugraditi stari ali ispravan dio i tako smanjiti trošak za 50%. Po želji stranke nudimo i zamjenske laserske pisače kojima se možete služiti dok je vaš uređaj kod nas na servisu. Zamjenski uređaj NE naplaćujemo ! Od uređaja na posudbi nudimo MFP laserske mono printere. Prilikom preuzimanja uređaja na naš servis , stranci dajemo potvrdu tj. ponudu da je uređaj ostavljen na našem servisu te nakon detekcije kvara kontaktiramo korisnika i informiramo ga o cijeni i vremenu popravka uređaja. Za korisnike smo tako ponudili i besplatan broj telefona za preuzimanje uređaja tel 0800 200 149.

Servis printera računala laptopa punjenje tonera
Servis printera i računala laptopa punjenje

Cijenik usluga servisa računala i printera

o

  • Preuzimanje i povrat uređaja korisniku (cijela RH) – 35,00 kn (naplaćuje se samo ukoliko stranka odustane od popravka)
  • Instalacija operativnog sustava i programskih paketa– 250,00 kn
  • Sat rada servisera 175,00 kn , vrijeme rada na uređaju se mjeri u minutama (npr 1 h 20 min)
  • Servis laserskih i ink jet printera ( zamjena uzimača papira, izmjena folije grijača, odštopavanje glave, čišćenje optike na laserskim printerima)-390,00 kn.
  • Dijagnostika uređaja –35,00 kn
  • Reparacija komponente uređaja s uključenim radnim satima, rezervnim dijelovima i potrebnim materijalom te backup-550,00 kn     

       sve cijene su izražene sa PDV om

Opći uvjeti servisiranja i reklamacije

uk

Alfabet se NE obvezuje preuzeti odgovornost u sljedećim situacijama:
  • Ako se nakon servisa pojavljuje novi kvar na drugim dijelovima ureðaja a da nije uvjetovan popravljenim dijelovima
  • Ako stranka nakon izvršenog servisa nije zadovoljna popravljenim ureðajem a posljedica kvara i uzrok su otklonjeni
  • Ako stranka izričito želi djelomičan otklon kvara a ne potpuni otklon neispravnih dijelova koji su nastali oštećenjem
  • Ako stranka ne preuzme ureðaj nakon 30 dana i ne kontaktira nas u istom vremenu
  • Ako nakon servisa ureðaja i dalje koristi neispravne tonere ili tinte a bila je obaviještena od strane našeg servisa o posljedicama toga

Prilikom preuzimanja uređaja od strane kupca na servis, tvrtka Alfabet Inkubator d.o.o ima pravo naplatiti pregled i detekciju kvara na uređaju u iznosu pola radnog sata koji iznosi 140,00 kn + PDV, tj 70,00 kn +PDV. Sama naplata detekcije i uvida u kvar na uređaju ne znači i otklon kvara na istom! Tvrtka Alfabet Inkubator nije obavezna obavijestiti stranku prije popravka printera ukoliko je cijena manje od 250,00 + PDV tj 312,00 kn.
Podnošenje reklamacije: nezadovoljni korisnik ima pravo podnijeti pisanim putem ukoliko je nezadovoljan kvalitetom proizvoda ili kvalitetom usluge na sljedeću adresu:

Alfabet Inkubator d.o.o.
Ante Topić Mimare 11a, 10 090 Zagreb

Mailom:alfabetETalfabet.hr

Tvrtka Alfabet Inkubator se obvezuje odgovoriti pisanim putem mailom ili poštom u roku od 14 dana od dana zaprimanja reklamacije korisnika.