Par tajni o jeftinim printerima
Donosimo 5 tajni o jeftinim pisačima
Jeftine stvari oduvijek su bile privlačne, a pogotovo kod businessu printera, tonera i tinti gdje su cijene
jako visoke, teško je ne prihvatiti nisku cijenu. Ali u koliki rizik možete ući i postoji li granica između
jeftinog i previše jeftinog? Saznajte u nastavku.
1 – Jeftini printer je dizajniran da se pokvari
Činjenica je da su jeftini printeri osmišljeni da se pokvare, nakon nekog vremena, naravno. Svi printeri
imaju takozvani radni ciklus – maksimalnu količinu printanja koju uređaj može podnijeti u razdoblju
od mjesec dana. Imamo i preporučeni mjesečni volumen – raspon koji označava koliko stranica treba
mjesečno.
Jeftini printeri su poznati po tome što imaju jako nizak radni ciklus kad ih uspoređujemo sa
printerima ‘normalnih’ cijena koji imaju puno veći radni ciklus i mogu ispisivati više stranica bez
ikakvih posljedica. Nakon što printer premaši radni ciklus ili preporučeni mjesečni volumen, veća je
vjerojatnost da će se pokvariti. Jednostavno rečeno svaka dodatna stranica ‘stresira’ Vašeg jeftinog
ljubimca.
2 – Spremnici s tintom su skuplji
Proizvođači pisača skrivaju od Vas jednu malu, ali jako bitnu tajnu. Većinu svog profita ne ostvaruju
prodajom printera nego prodajom tinti za taj printer. Dok Vi mislite da ste naišli na najbolju ponudu, oni
su korak ispred vas tako da Vam prodaju uređaj po industrijskoj cijeni tako da imaju minimalan profit,
ali vam ‘uvale’ tinte koje koštaju jako malo da se izrade i prodaju Vam po vrtoglavo visokoj cijeni.
Srećom Alfabet Inkubator ima riješenje za to pa naše zamjenske tinte možete pogledati u našem shopu. Ovdje možete pronaći najkvalitetnije tinte od
proizvođača treće strane koji imaju proizvode performansi jednakih onima originalnim. Isti broj
stranica i ista kvaliteta.
3 – Oslabljene funkcije pisača
Želite sve funkcije srednje klase, ali ne želite platiti cijenu? U ovoj kategoriji uspijevaju proizvođači
jeftinih printera. Iako ne smiju lagati ili se hvaliti funkcijama koje njihov printer nema, lako to
zaobilaze. Mnogi takvi uređaji ponudit će funkcije poput fax-a i kopiranja po niskim cijenama, ali će
ih jako loše implementirati. Drugim riječima, neke funkcije bit će jako loše kvalitete i imati jako lošu
razlučivost koja može biti toliko loša da ne možete ni razabrati taj ispis.
To rade samo kako bi se mogli pohvaliti naslovom Sve u jedan koji je svima vrlo poznat. Ali kome je to
bitno kad je većina tih funkcija nevjerojatno loša. Da ni ne spominjemo da ti printeri vjerojatno neće
imati funkcije poput duplex printanje, dodatnih ladica ili čak Bluetootha.
4 – Spore performanse
Ovo je jedan od onih problema koje shvatite tek kad krenete koristiti printer. Iako je „sporo”
relativan pojam, nemojte misliti da će se tzv. povoljni pisači moći usporediti onima iz srednje klase.
Često je brzina važna a jeftini pisači debelo zaostaju u tom segmentu. Brzina ispisa jednog od jeftinih
pisača je u prosjeku 5 stranica po minuti. Naravno računajući da ne ispisujete slike u boji… to nikako
ne preporučujemo.
5 – Marketing
Vjerojatno ne znate za ove marketinške trikove većinom bazirane na psihološkoj razini. Ta vrsta
marketinga posebno je učinkovita na ljudima koji ga nisu svjesni. Jedan od najčešćih su cijene koje
završavaju sa .99 HRK. Te cijene izgledaju puno privlačnije od onih sa „punom” cijenom. Ako nam ne
vjerujete vidite i sami – koja Vam je cijena privlačnija? 199.99 ili 200 kn?
Jednom mi je čak palo na pamet koliko se milisekundi potroši na riječi devet i devedeset i devet, ta kad pomnožite
sa satima emitiranih reklama, postavite si pitanje jel tih 9,99 bilo isplativo 🙂
Zaključak
Kako stara poslovica kaže „Koliko para toliko muzike”. Danas je teško naći dobru ponudu i ako se
nešto čini pre dobrim da bude istinito onda vjerojatno tako i je. Proizvođači će Vas uvijek htjeti
‘izigrati’ i što više zaraditi na nama i često uspijevaju. Ali ne i ne našim kupcima za koje posebno
brinemo da dobiju više muzike. Hvala Vam na čitanju i kupujte u Alfabetu.