Razviti se u tvrtku koja je jasno predana rješavanju društvenih problema korištenjem slikovnih tehnologija razvijenih i usavršenih od našeg osnutka

S ubrzanjem revolucionarnih inovacija u industrijama uzrokovanim dugotrajnom pandemijom, pogoršanjem globalnih ekoloških problema i društvenim podjelama uzrokovanim sukobljenim mišljenjima, živimo u vremenima bez presedana, gdje vrijednosti i obrasci ponašanja ljudi, kao i poslovno okruženje, prolaze kroz drastične promjene.

Pod našom filozofijom “Stvaranje nove vrijednosti”, Konica Minolta je nastavila odgovarati na društvene zahtjeve i slijediti nove vrijednosti kako bi odgovorila na promjenjiva vremena. Iako smo u još jednom razdoblju revolucionarnih promjena, ostajemo nepromijenjeni u našoj predanosti širenju rasta u poljima mjerenja, pregleda i dijagnostike usredotočujući se na naše snage u slikanju IoT-a, tražeći poziciju na vrhu žanra koju zahtijevaju kupci i isporučujući značajnu vrijednost društvo iskorištavanjem tehnologija slike i boja koje smo razvili i usavršili kroz 150-godišnju povijest tvrtke.

Vjerujemo da je doprinos ostvarenju održivog društva, odnosno društva u kojem svatko može živjeti s osjećajem svrhe, jedini način za postizanje održivog rasta tvrtke. Drugim riječima, radeći na održivosti društva, vlastitu tvrtku možemo učiniti održivijom.

Konica Minolta će aktivno transformirati svoj poslovni portfelj kako je predviđeno u našoj dugoročnoj viziji i srednjoročnom poslovnom planu, te će iskreno slušati glasove naših dionika, uključujući kupce, zaposlenike, zajednice, dioničare i poslovne partnere kako bi pomogli u rješavanju globalnih problema pitanja okoliša, dok poboljšava kvalitetu života ljudi posvuda i pomaže im pronaći smisao života. Čineći to, ostajemo predani povećanju korporativne vrijednosti Konice Minolte.

Gledajući naprijed u društvo 2030. godine i kasnije, odlučan sam voditi transformaciju Konice Minolte u tvrtku koja je jasno predana rješavanju društvenih problema, te održati snažan rast tvrtke, ispunjavajući tako očekivanja naših dionika.